Dyscypliny domniemane przez syntetyczną inteligencję są naprawdę różnorodne. Dziedziny wiedzy takich jak na przykład Arytmetyka, Psychologia, Pogląd, Rozumowanie , Inżynieria, Kulturowe Nauki, Kognitywistyka i PC Technologia są niezwykle kluczowe i starannie wzajemnie powiązane są naprawdę niezbędne o ile dotyczy do sztucznej inteligencji. Wszystkie dziedziny i nauki przyczyniają się do tworzenie inteligentnych produkty które mają podobieństwo do indywidualnego istoty. Aplikacja regiony sztuczna inteligencja są niezwykle różne takie jak Robotyka, Miękka Obliczenia, Zrozumienie Programy, Przygotowanie, Wiedza Ilustracja i Myślenie, Rozumowanie Kodowanie, Normalny Język Kontrola, Obraz Akceptacja, Obraz Wiedza, Komputer Perspektywa, Planowanie, Ekspert Programy i wiele innych. Dziedzina syntetycznej inteligencji zanotowała szybki i spektakularny ewolucję ponieważ 1956, naukowcy osiągnięcia wielkie osiągnięcia w tworzeniu rozsądny maszyny zdolne częściowo wykonują to, co ludzie {są zdolni|mogą|mieć zdolność do <!-- x-tinymce/html -->Sztuczna Inteligencja.
Na pewno, naukowcy przeszli i jednak doświadczyli kilka problemów w symulacji inteligencji jednostki. Inteligentny sprzęt musi mieć kilka cechy i powinny odpowiadać niektórym specyficznych standardów. Na przykład człowiek jest zdolny do rozwiązania problemu szybciej wykorzystując w dużej mierze spontaniczne osądy w przeciwieństwie do świadomych osądów. Kolejny aspekt, który badacze znacząco zrecenzował był wiedzą reprezentacja która identyfikuje dane o całym świecie że inteligentny produkty powinien mieć aby rozwiązać problemy na przykład przedmioty lub rodzaje przedmioty, cechy przedmioty , relacje między obiektami, relacje takie jak te między wyzwalaczami a skutkami, warunki, scenariusze itd.
Co więcej, jeszcze inne problem dla ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencja identyfikuje prawda, że mądry maszyny musi być w stanie planowaniem trudnościami, które muszą być rozwiązane, utworzyć liczbę celów to musi być osiągnięty, żeby mają możliwość wytworzenia możliwości i szacowania działań, muszą być w stanie rozumieć, rozumieć języki indywidualne i pokazywać emocje i mieć możliwość rozumieć i szacować zachowanie innych.