Forums » Suporte Xiglute

• 2 posts
    20 de março de 2018 11:45:11 ART

Oi, bom dia.. Quanto tempo demora para o dinheiro cair no paypal?

• 28 de março de 2018 17:53:15 ART

o cartao do xiglute? vem em casa? ele e cobrado ou e gratuito?

aguardo a resposta

• 13 de abril de 2018 00:40:02 ART

comprei meu filme pelo Boleto e já faz 5 dias úteis que o pagamento foi confirmado !

oque devo fazer ?

• 25 de outubro de 2018 22:40:47 ART

Boa noite! Acabei de me cadastrar no Xiglute e queria saber onde ficam os meus pontos e onde eu coloco o email do Paypal para estar recebendo dinheiro ao trocar os pontos. Obrigada desde já.

• 8 posts
    10 de agosto de 2019 11:01:42 ART

This is very informative and interesting for those who are interested in blogging field. I loved the instruction you have given thank you so much.

Visit here for to find15 Best TV Shows For Kids On Netflix

• 7 posts
    12 de agosto de 2019 16:08:13 ART

minha pergunta ja é diferente pq voces nao muda o site poe mais coisas roleta de premios com gift cards moedas varias coisas novas seria bem bacana ajudaria muito

• 8 posts
    21 de agosto de 2019 10:16:01 ART

Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. Nice post!! these tips may help me for future. Look at a website which will help you to generate free google play gift codes at google play gift card code generator

• 4 posts
    30 de setembro de 2019 12:07:01 ART

Enjoyed reading the article above, really explains everything in detail,the article is very interesting and effective. Thank you and good luck for the upcoming articles and take a look at the given genuine  free steam gift cards legit

• 29 de outubro de 2019 07:29:37 ART

The promotions that we have selected are the best promotions. Special privileges like no other And like no other For everyone to use the service in the morning, late afternoon, late with a special privilege to recommend friends to receive bonuses Deposit continuously for a full week and receive more bonuses. Very promotions. Fully satisfying in every moment. >>slotxo

• 7 posts
    14 de dezembro de 2019 19:48:47 ART

oi galera to com problema de enviar foto no xiglute pelo computador alguem pode me ajudar eu clico no adicionar foto nao aparece o arquivo da foto aquela pasta de fotos nao consigo pelo pc so com o celular se alguem puder me ajudar porfavor obrigado 

• 14 de dezembro de 2019 22:13:20 ART

Acesse: https://xiglute.com

Boa noite, clique no menu superior (Esse cadeado) ao lado da URL da Xiglute.com e ative o flash player.

DEUS Abençoe.

• 2 posts
    14 de janeiro de 2020 01:58:06 ART

Right where we stand
    I've never really know what love is
    But whatever it is, I feel it in your kiss
    You waltzed in like somebody planned it all
    I feel right where I belong  shell shockers

• 14 posts
    23 de janeiro de 2020 02:33:22 ART

Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading. Will surely going to share this URL with my friends
    voyance par telephone

• 7 posts
    23 de janeiro de 2020 10:00:52 ART
    [blockquote]Oliveira Dario said:

Para Saber sobre cada forma de ganhar ponto clique no link abaixo: http://xiglute.com/credits/faq

[/blockquote]
    • 7 posts
    23 de janeiro de 2020 10:01:55 ART
    [blockquote]Oliveira Dario said:
    Muito obrigado amigo, pelo interesse em ser moderador, vou criar novos tópicos essa semana e coloco você para moderar. Obrigado.[/blockquote]
    • 14 posts
    31 de janeiro de 2020 09:21:35 ART

Thanks for sharing this quality information with us. I really enjoyed reading. Will surely going to share this URL with my friends

xfl live stream

• 14 posts
    6 de fevereiro de 2020 07:22:53 ART

Absolutely unique and excellent content that you have shared above. It was very useful for me. Thanks a lot.
    pnr status checking of train